miercuri, 23 mai 2012

Școala de CreaȚie DaVinci 


     În momentul acesta, cînd mi-am strîns toate forțele și am hotărît să-mi realizez visul, îmi dau seama ca fac cel mai util lucru din viață. Da mă consum la maxim, intervin multe neclarități pe care mă strădui să le rezolv. Să nu cumva credeți că îmi plîng de milă, de greutățile întîmpinate în cale. Vreau doar să știți că ceea ce fac la moment vine din suflet și din necesitatea de-a simți că trăiesc.Respectiv creez ceva special,ceva viu de dragul artei. Creez o Școală unde se va învăța cu plăcere fără restricții, examene și catedre. Lecțiile se vor desfășura intr-o atmosferă relaxantă, non-conformistă și interactivă.Vom trăi o atmosferă specială unde se va stabili un dialog viu și creativ.Acolo unde știința va încăpea într-o felie de măr și concomitent va ocupa tot universul.
 Ca să putem percepe lumea în care trăim, să descoperim cu ochii inimii și a sufletului ceea ce ne poate încînta, ceea ce ne poate schimba, avem nevoie de școli deosebite. Avem nevoie de Școala care pune accentul pe gîndirea abstractă, dezvoltă atitudinea copiilor față de studii și apreciază potențialul fiecărui elev în parte.Pentru ca să formeze o generație de tineri talentați, ambițioși și disciplinați.




,,Este mai ușor să construiești un copil puternic decît să repari un matur stricat.”                                                        
                      (Frederick Douglass)


Cu suflet de dragul artei. 
                             

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu