sâmbătă, 7 aprilie 2012

M-am pierdut, mă vreau înapoi!!!

     Nu am nevoie de susținerea celorlalți, vreau să -mi păstrez coloana vertebrală, mă vreau înapoi cea care aveam voință, vedeam lumea în culoare roz, nu știam să fiu influențată de mediul înconjurător. Tot ce se întîmpla în jurul meu era ușor, simplu, frumos. Grija față de propria persoană predomina, aveam timp pentru toate în lume și în genere noțiunea de timp lipsea din lumea mea. O lume plină de farmec, idei, creativitate.
   Oare am ajuns la maturizare de mă simt pierdută?
Da, acesta este verdictul, am căpătat o experiență bogată și multe cunostințe care deja nu mai încap în mine, le vreau alături ca să tind înspre ele, să-mi trezească interes. Dar nu vreau să cunosc sistemul, să văd cît de putred este și cît de greșit funcționează. Sistemul la baza căruia este modelul ,,tiran-jertfă”.
   Este atît de sumbră lumea aceasta a maturilor, reguli, reguli, statut, trebuie să fii normal, să te identifici într-o nișă superioară. Să nu cumva depășești normele, standardele, ești nevoit să te încadrezi în ele de fiecare dată cînd îți stau în față.
   Am înțeles că noțiunea de ,,Libertate” a dispărut din lumea mea și au apărut noțiuni ca: timpul, sistem, standarte. Trist atunci cînd lumea își trăiește viața ghidată de instictul supraviețuirii.
       M-am rătăcit, nu pentru mult timp, doar pentru un pic, ca să găsesc drumul principal înspre crearea propriului sistem, unde va predomina armonia, echilibrul, pacea, emoțiile pozitive atît de necesare ca și aerul. Pentru că lumea în care toate visele devin realitate traiește în interiorul meu, doar eu o pot controla, doar eu o pot exterioriza, indiferent de întunericul sistemului impus societății pentru a o putea manipula. Important ca gîndurile să radieze lumină.
            Valorificați-vă, nu vă lăsați pradă întuneircului, gîndiți pozitiv, cultivați binele, ramîneți copii în suflet, luați responsabilitatea pentru propria viață, nu o lăsați pe mîinele celor care vă înconjoară. Toate evenimentele din viața noastră noi le creăm singuri, împreună cu lumea înconjurătoare. 
                         Ia aminte: cautăte, pînă ai să te găsești fericit !!!
           
    
     

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu